Translate

18 Apr 2012

Päivä 5 + 6

Eli hei, tänään pitäis linkkaa teille näitä cosplay -sivustojani..

Noh, Devissä on ihan acconi Tinov , eli sine menee kaikki cossikuvat..

Mut sit ois myös mun Tumblr cosplay blogi, mut jooh, koska siellä ei paljoa mitään vielä ole nii en jaksa linkittää.. Sorry..

Mutta, tähän joutuu nyt laittaan samalla huomisen haaste -postauksen tää.. juttu.. teksti.. Jooh.. Voisin sen julkaista puhelimella, mutta, jos sitä nyt tänään laittais, ei huomen sit tarvii sählätä.. en kuitenkaan osais.


Eli siis Päivä 6.

Lemppari cosplay kaikista mitä oon tehnyt.. Höm.. Noh, en oo ihan varma, mutta ehkäpä tää Hetalian Kanada, jonka puin päälleni Tracon VI 'ssä.. Ja silloin tapasin muutamia mahtavia ihmisiä ensimmäistä kertaa, ja yhdstä erityisestä on tullut hyvin rakas. ouo

Tai sitten on Light Yagami cosplay Chibiconista viime joulukuussa Kuopiossa, koska.. Ensimmäinen paricosplay mun rakkaan ukeni kanssa.. Harmi ettei hän halunnut Pocky -gamea.. ); Kyl mulle ois kelvanna..

Mutta, hei, huomenna kaupungille ennen rippikoulutapaamista.. Jos sitä ehtis käydä katsomassa Prismassa niitä kenkiä..

Ja Ani.mu! ilmoitti virheestä kun olin ilmoittamassa blogiani sinne listalle.. Nooh, jos yrittäisin huomenna uudestaan.

No comments:

Post a Comment