Translate

15 Apr 2012

Onnekas? + päivä 2.

Jooh, eli, Menin sitten voittamaan sen Ane-Ue'n Giveawayn.. Miten mä oon nyt näin onnekas.. Oonko mä tehny jotain hyvää, että karma suosii minua? heh.. En tiedä..  Mutta.. Saapas mietittyä käyttöä sille peruukille.. Miettii nyt :'3



Jooh, mutta, tähän 30 päivän -haasteeseen. Päivä 2. Montako Cosplayta olet tehnyt.

Noh, suoraan sanottuna en ole tehnyt tehnyt (eli siis ommellut) muita kuin Hong Kong cosplay'ni.. Mutta onhan nuo muutkin cosplayt jostain  väsätty, eli aletaas laskeen.

.. Vain 4?!  Noh.. Kyllä tän vuoden jälkeen niitä taas lisääntyy, enhän mä ole edes harrastanut edes vuottakaan..



No mutta, toivon nyt hartaasti että tää hyvä onni jatkuisi vielä, sillä:

Uskaltauduin laittamaan kesätyö hakemuksen :3 Äitin patistuksella tietenkin.. Ja pian TET -viikko Warkauden Lehdessä  Sandran kanssa :3  Odotan että viikosta tulee hauska, sillä työ ja seura on mahtavaa~



 Ja ensiviikonloppuna olisi myös tiedossa pientä partya kaverin kanssa (toivoisin niin, koska haluan viettää aikaa kahden kesken ja purkaa sydäntäni).. Tarkotuksena olisi kahtoa leffaa ja fanityttöillä ja ehkä jotain muutakin.. *wink wink* No ei...  Jooh..


 Mutta, ensi yönä ei kyllä nukuta, koska 5 Narutoa odottaa tuossa pöydällä, jos niitä vaikka siinä sitten tutkisi.. Jos mangana vaikka olisi mieluinen, sillä animessa.. Liikaa fillereitä.. anteeksi kaikille jotka tykkäävät animesta


Huomenna saattekin tietää mikä on viimeisin cosplay ouo

Eli siis, näkyillään.

oli outoa huomata että blogia on katsottu Venäjällä ja Saksassa asti :3

No comments:

Post a Comment