Translate

26 Mar 2012

Suklaata ja Mangaa ouo

Joo, eli viimepäivityksestä on kulunut jo jonkun verran aikaa, melkein viikko, ja tänään päätin sitten päivittää..



Hehe, siinäpä teille pientä pääsiäis -fiilistely musiikkia :'3

Tänään tulee pientä infoo~

Eli ekaks, Olen tulossa Desuconiin, eilen tilasin lipun, mutta vahvistusviestiä ei vielä ole tullut, mutta eiköhän se kohta tule (toivotaan). Eli Desucon järkätään Lahdes sillon 8-10.6 Ja mulla on juuri sopivasti 7.6 synttärit, jotka mahdollisesti vietän Hämeenlinnassa, mutta jos tunnistatte Desus, saatte tulla nykäsee hihasta ja onnitella~ Olisin siitä todella iloinen~ ouo että näin.

                                                     Desuun siis tulossa Tämän herran takia:


Tokaks, Animecon.. Siitä en olis nii varma. Jos viitsin , hyppään bussiin siinä konfirmaatioharjoituksen jälkeen ja sinne kavereita mokkaamaan.. Ehkä.. ehkä.. Toivottavasti.. Olisi ihanaa päästä tapaamaan ihmisiä jotka ovat lupautuneet tulemaan sinne ouo


Kolmanneks. Kawacon on vähän auki, mutta kerta Joensuusa järkätään ja liput niin halvat, niin miksi ei.. Ja sit Jos shirocon järkätään taas ja ilmane sisäänpääsy, niin MENOSSA OLEN!!


Neljänneks, olin lauantaina Tahkolla ja jalat mustelmilla.. Ja kun päädyin venäläisten kanssa samaan tuolihissiin, päätin ottaa valtuudet ja salakuunnella heitä hieman.. Hihi.. Olen pahis.. Tiedän..

Mutta Cossit ei ole edistyneet yhtään.. Antakaa minulle voimaa selvitä tästä kaikesta.. Nyt siirrytään sitten sinne mun sarjisblogin puolelle lisäämään ensimmäiset julkaisut. Siirtykees siis sinne. (osoite löytyy aiemmista blogi -kirjotuksista.)

Sayonara~

No comments:

Post a Comment