Translate

21 Jun 2012

Randomia sepitystä vol 1

Okei, eli tehääs tässä nyt pikkunen postaus juhannuksesta..

Hmm..

Hei, mitäs te teette juhannuksena?

Minä oon kotona, katsellen leffoja, animuu ja muuta hömppää, luen sarjakuvia & mangaa, ehkä jos saan valmiiksi, otan muutamia kuviakin valmistuvista cosseista ja muuta sellaista..

Eli siis meidän perhe ei taaskaan lähde minnekkään juhlimaan tai muutakaan.. Kotona oleilua niinkuin koko ajan..

Mutta hei, arvatkees mitä.. okei, toi kuulosti ihan hirveen tyhmältä..

Kävin täs tiistaina kuopiossa :3

Ja sinne oli avattu Fantasiapelit-myymälä uudestaan :3

Ja sit kun rohkeuduin menemään sinne, tuli heti sieltä ihmiset juttelemaan mulle.. Tietenkin apua tarjoamaan, mutta sitten juttu lähtikin keskusteluksi Death Note'sta ja sitten lopulta Animeconin pääjärjestäjä sieltä kassalta huikkasi kysymään että onko meillä Animeconin liput (samalla paljastui että kyseinen myyjä oli asunut Varkaudessa 28-vuotta) ja muutenkin lähti keskustelut coneihin päin..


Ja sitten ne saivat lopulta ostamaan 15 euron Death Note 13 - How to read opuksen..  Ja mulla on vasta mangan 2 ensimmäistä osaa itselläni..  Mutta opuksen mukana tuli ihana L -kortti.. Mun uusin rakkaus ♥


Rakkaus ♥ - ja mun kaunis peittoni :3
              


Jooh, Kawaconiin menijöitä? Minä ehkä.. jos pääsen.. ja rahaa kyllä löytyy kun uuden kesätyön onnistun ehkä saamaan.. Siivoilemaan paikallista kerrostaloa.. + Haluaisin kokeilla vänkärin hommia joko infossa tai narikassa :3  


jooh, mutta ei mulla tässä muuta ollu sitten.. näkyillään taas..

No comments:

Post a Comment